bismillah

Friday, December 17, 2010

^sejarah penubuhan Layyinul Hanin^

Bismillahirrahmaaanirrahimmmmm.....

Alhamdulillahirabbil'alamin wassolatu wassalamun a'la asyrafil an'biya'i wal mursalin...wa'ala alihi was0hbihi ajma'in....amma ba'd..

assalamualaikum w.b.t,n salam seIslam wat sume sahabat2..alhmdulillah,ana b'syukur ke hadrat ILahi,dgn izinnya dapat juga ana siapkan bl0g y x seberapa ni...sm0ge ia b0leh memberi banyak manfaat pd kita suma...aminnn..insyaallah..

Ntah kenapa tiba2 terdetik untuk m'cipta bl0g sendiri..mgkin t'lakar satu harapan untuk menjadikan medan pena ini,salah satu arena untuk menyalurkan dakwah.

ALLAHUAKBAR...!!!

"Layyinul Hanin"  adalah gelaran yang telah diilhamkan oleh ALLAH s.w.t kpd ana..gelaran yang mempunyai maksud dan erti katanya yang tersendiri..
"Layyinul" yang memberi maksud kelembutan ini menggambarkan diri ana sendiri..yang mana kalimah ini se0lah-olah diadaptasi dari nama ana sendiri.. "Hanin" pula membawa maksud yang merindu...ia mempunyai maksud tersirat yang mempunyai maksud yang amat mendalam bg diri ana..

"kelembutan yang merindu kasih ILahi:" b0leh dikira sbg maksud tersirat yang terdapat di sebalik"Layyinul Hanin".....dan ianya bermakna  dan amat-amat bermakna....=>

setakat ini dulu yang dapat ana kongsikan dgn sahabat2 sekalian di peringkat permulaan penubuhan blog ni..sm0ge sahabat2 sudi singgah di "Layyinul Hanin" n b'0leh manfaat drpdnya....insyaallah..... :)

No comments:

Post a Comment